گروه حوادث: رسیدگی به پرونده قتل‌های سریالی ماهشهر در حالی ادامه دارد که 2 تیم ویژه پلیسی و قضایی سرگرم تحقیقات برای شناسایی عامل یا عاملان این حادثه تلخ هستند.

سردار سید اصغر جعفری- رئیس پلیس آگاهی ناجا - روز گذشته با اعلام این خبر گفت:‌ پرونده‌ قتل‌های سریالی ماهشهر، با اعزام کارآگاهان ویژه از تهران و تعیین قاضی ویژه از طرف قوه قضاییه وارد مرحله تازه‌ای شده است و تلاش همه جانبه برای دستگیری مجرمان ادامه دارد.

سردار جعفری همچنین درباره تشخیص هویت تعدادی از کشته‌شدگان حادثه هواپیمای مسافربری که تعیین هویتشان به پلیس آگاهی محول شده است، عنوان کرد: درحال‌حاضر مشخصات ژنتیک اجساد مجهول‌الهویه حادثه تعیین شده و منتظر دریافت نمونه‌هایی از بستگان آنها هستیم تا با تطبیق این مشخصات، هویت اجساد را تعیین و اعلام کنیم.

رئیس پلیس آگاهی ناجا در ادامه در ارتباط با خودروهای سرقتی که به کشورهای همسایه منتقل می‌شود، گفت: به‌دنبال انتقال تعدادی از خودروهای مسروقه به کشور همسایه، رایزنی‌هایی برای اقدامات مشترک پلیس با این کشورها در جریان است که نخستین مورد آنها، نشست دوجانبه با پلیس کشور افغانستان خواهد بود که در آینده نزدیک در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 87054

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز